Жаңа петиция: Алматыдағы экопосттардың көзін құрту керек!

2005 просмотров
0
Ратель
Четверг, 20 Июн 2024, 13:00

Кедейлерге салынатын қосымша салық болды бұл пәле

Біз, Алматы қаласының тұрғындары мен қонақтары, осы петицияны қаланың периметрі бойынша орнатылған экологиялық посттарды жабу мақсатында жасап отырмыз. Бұл посттар экология тұрғысынан тиімсіз және іс жүзінде "кедейлерге салынатын қосымша салыққа" айналды, делінеді петицияда.

Экопосттардың жұмысы қисынсыз және дискриминациялық сипатқа ие деген автор мынадай дәлелдер келтіреді:

Біріншіден, іштен жанатын қозғалтқышы бар барлық автомобильдер зиянды газдар шығарады. Тіпті жаңа машиналар көп жүрсе, көбірек СО (көміртегі тотығы, зиянды газ) шығаруы мүмкін. Экопосттар автомобильден шыққан газдағы СО үлесін анықтайды (мысалы, егер СО үлесі белгіленген нормадан 0,3% - дан асса, онда бұл бұзушылық болады, бұл үшін шамамен 37 мың айыппұл салынады).

Екіншіден, егер тіпті бәрімізді жаңа машиналарға отырғызсаңыздар да, экология бұдан жақсармайды. Автомобильдер шығаратын негізгі зиянды заттар – PM2.5-10 бөлшектері (өте зиянды элементтер). Бұл бөлшектердің шамамен 80%-ы шығатын газдардан емес, жол төсемі мен машина бөліктерінің тозуы арқылы пайда болады (шина протекторлары, тежегіш колодкасы). Бірақ экопосттар мұны ескермейді. Осылайша, тіпті жаңа электрокар да экологияға PM бөлшектері түрінде зиян келтіреді.

Үшіншіден, жол кептелістері экологияға әлдеқайда көп зиян келтіреді (жүздеген мың машинаның бірнеше сағат бойы кептелісте тұруы миллиондаған тонна газ шығуына әкеледі). Егер әкімдік экология туралы соншалықты уайымдайтын болса, ең алдымен, көпжылдық кептелістер мәселесін шешу керек, әсіресе қалаға кіре берістерде.

Төртіншіден, Алматыда 19 экопост бар, ал олардың жанынан күніне жүздеген мың көлік өтеді, тиісінше қала көлеміндегі экопосттардың әсері шамалы.

Бесіншіден, әлемнің ешбір жерінде біздегі сияқты "күдікті" машиналарды тоқтатып, өлшеулер жүргізіліп, айыппұл салатын экопост тәжірибесі жоқ. Ескі машиналарға айыппұл салу – кемсітушілік және дискриминация, өйткені жаңа машиналар да жоғарыда аталған себептерге байланысты зиянды. Әлемде бұл мәселеге кешенді түрде қарайды. Бізде бензин нашар, жолдар нашар, кептелістер көп, мұның бәрі экологияға әсер етеді.

Алтыншыдан, егер машина СО нормаларынан асып кетсе,онда әдетте катализаторды, жану жүйесін және т. б. жөндеу қажет. Кризис жағдайында қарапайым халық үшін бұл өте ауыр болуы мүмкін. Егер адамға айыппұл салынса да, оның жөндеу жұмыстарын жүргізуі екіталай. Елдің 50%- ға жуығы 20 жастан асқан көліктермен жүреді (ресми мәліметтерге сәйкес).

Читайте также
Қазаққа мешіт керек пе?

Жетіншіден, экопосттарға қызмет көрсетуге жыл сайын бюджеттен жүздеген миллион теңге бөлінеді. Мысалы, 2024 жылға автокөлік мониторингі қызметіне шамамен 260 млн теңге бөлінді. Біз бұл шығындардың әсерін көріп тұрған жоқпыз.

Сегізіншіден, тіпті Алматы әкімі Ерболат Досаевтың өзі 2023 жылғы 22 маусымда өткен брифингте экопосттардың пайдасыздығын мойындады. Алайда, Алматы экология басқармасы "экологияны жақсарту" ұранымен осы жұмысты жалғастыруда. Экопосттардың тиімділігі айыппұлдар көлемімен "өлшенуде", алайда бұның экологияға ешқандай қатысы жоқ.

"Осының бәрін ескере отырып, Алматыдағы экопосттар әділетсіздік, кемсітушілік тудырады, экологияға ешқандай әсер етпейді, тек қарапайым азаматтардың өмірін қиындатады деп санаймыз. Біз оларды жабуды және кешенді және ақылға қонымды шараларды қабылдауды талап етеміз", дейді петиция авторы.

Фото: kolesa.kz.

ТАҚЫРЫПҚА ОЙ ҚОСЫП, ПІКІРІҢІЗБЕН БӨЛІСУ ҮШІН TELEGRAM КАНАЛЫМЫЗ БАР!

Регистрация для комментариев:



Вам отправлен СМС код для подтверждения регистрации.




Главный тренер ФК «Кайрат»
Заварили мы кашу, ребята! Главное — верить, пацаны. Главное — верить. И всё возможно в этой жизни. Такой праздник стране подарили, супер!
Игорь Чернов: Защита коммерческой тайны – это национальная безопасность Казахстана
Необходимо ужесточить право по защите конфиденциальной информации
Трансформация ШОС – альтернатива «старым правилам»?
Константин Сыроежкин: Необходимо научиться ощущать себя суверенным государством
Петр Своик: «Тарифы в обмен на инвестиции» – это национальное самоубийство
Почему энергетика стала главной проблемой Казахстана
Как изменится рынок платежей в Казахстане
Финансовые правила-2025
Засекреченный Алматы: город строился поверх кладбища?
Занимательная история Казахстана
Исторический weekend. Позитивное брюзжание на тему туризма
Позитивное – потому что не с целью поругать, а с целью улучшить ситуацию
Когда правительство возьмётся за яйца
Прагматично-патриотическое молодёжное движение издало "Ежедневник строителя Второй Республики" с цитатами президента
Исповедь молодого сантехника и молодого акима. Часть 1
- ВЛАДИМИР, огромное Вам человеческое спасибо от всей души и чистого сердца, самое главное здоровья и ещё раз здоровья. На таких людях как Вы, города и держатся. Профессионалов как Вы, необходимо ставить руководителями, которые знают проблему из внутри. Ещё раз ОГРОМНОЕ СПАСИБО!!!!!!!
Когда правительство возьмётся за яйца
- Просто шедевральная статья. Особенно в точности описывает функции партий, которые описаны в данной статье. Изречения которые должны быть прочитаны и приняты во внимание. Самое главное чтобы данный ежедневник был прочитан и принят во внимание. (Про выражение где фигурирует Троцкий просто ШЕДЕВРАЛЬНО и в точку)...
Отчего после публикаций Ratel.kz нервничают в ТОО "AB Energo"
- Сергей, ОГРОМНОЕ Вам спасибо за новое расследование. Всегда держите в напряжение. Ожидаем продолжение... (Интересно, что скажет ещё на это и ГУ "Аппарат акима Абайского района Карагандинской области)
Премьер Смаилов как аманат Назарбаева
- Спасибо большое , здоровье и удачи Вам и Вашим близким, то что Вы творите лучше всех государственных программ по воспитанию . Готовая программа к действию для улучшения жизни населения. Огромное удовольствие что у нас имеется такие журналисты и такой коллектив.
Депутатский запрос фракции "Ак жол": чем комитет гражданской авиации занимался пять лет
- Если случится ещё трагедия , то кого будут винить опять? Всех собак спустили на авиакомпанию Bek Air, хотя надо было просто решать проблему с незаконными постройками намного раньше этой катастрофы. Нельзя это так оставлять. Всех пересажать за коррупцию , кто являлся корнем проблемы!
Все дороги ведут в Каражал: горькая начинка "сладкого пирожочка"
- Огромное спасибо автору за проделанную работу! Только в нашей группе более 100 человек постравших от этой компании в лице гендиректора Максата Токмагамбетова, бессовестного, наглого мошенника, который почему-то до сих пор остаётся безнаказанным, хотя прокуратура и следственные органы завалены сотнями, сотнями заявлений пострадавших. Но мы не остановимся и будем добиваться, чтобы этот "человек", наконец-то, понёс наказание!
Как аким Досаев уничтожает Алматы и рейтинги президента Токаева
- Каменское плато- в р-не обсерватории идет застройка, хотя весной сошел оползень на ул Алмалыкской. Акимат частично помог организовав сброс воды с вышележащего участка на нижнюю часть улицы и домовладельцу в расчистке. Но других мер по предотвращению развития оползневой зоны не принято. Вырублен сад, на месте его строится элитный комплекс Вилла Белгравиа. Летом, здесь нехватка воды, отключения электроэнергии, что будет при вводе в эксплуатацию этого, т.к.доп коммуникаций застройщик не делает.