Жүргізушілердің тек бір құжатпен жүруіне рұқсат етілуі мүмкін

1928 просмотров
0
Ратель
Среда, 20 Мая 2020, 15:15

Ал жүргізушілер Қазақстан аумағынан шыққан кезде, барлық құқық белгілеуші құжатты өзімен бірге алып жүруі тиіс

Қазақстандық жүргізушілерге өзімен бірге тек жеке куәлігін алып жүруге рұқсат етілуі мүмкін. Жол сақшылары автокөлікке қатысты қалған құжаттарды талап етпейді. Ішкі істер министрлігі осындай норма енгізуді жоспарлап отыр, деп хабарлайды Sputnik Қазақстан тілшісі.

Читайте также
Оштрафованные водители Талдыкоргана ищут защиты у чиновников

"Біз жүргізушілерді құқық белгілеуші құжаттарды өзімен бірге алып жүруді міндеттемейтін норма енгізгіміз келеді. Жеке куәлік жеткілікті. Өйткені соның көмегімен біз планшет арқылы оның қандай көлігі барын, сақтандыру полисі қашан аяқталатынын, техникалық бақылаудан қашан өткенін, айыппұлы бар-жоғын тексере аламыз. Бір бума қағазды тасудың не қажеті бар, бір ғана куәлік жетеді", – деді ішкі істер министрі Ерлан ТҰРҒЫМБАЕВ мәжіліс отырысында. 

Айтуынша, полицейлердің планшеттері көшедегі бейнебақылау камераларымен интеграцияланады.

"Егер байқасаңыздар, қазір нөмір белгісін тақпаған автокөліктер жоқтың қасы. Себебі нөмірі жоқ көлікті байқаған камера бірден сигнал береді. Осыдан кейін патрульдік полиция жолға шығып, автокөлікті тоқтатады. Министрлік базасында көліктің түр-түсі, нөмірі – бәрі тіркелген. Яғни, біз көліктерді айдап әкету оқиғаларын барынша азайтуға тырысып жатырмыз", – деді ведомство басшысы.

Тұрғымбаев жүргізушілер Қазақстан аумағынан шыққан кезде, барлық құқық белгілеуші құжатты өзімен бірге алып жүруі тиіс екенін атап өтті.

Министр внутренних дел РК
Назрела необходимость ограничения времени реализации спиртного в развлекательных заведениях. В указанных объектах в опьянении совершено более 1 400 преступлений, в том числе три убийства.
Исторические претензии и внешнее воздействие – главные препятствия в интеграции стран Центральной Азии
Максим Крамаренко: Говорить о реальном политико-экономическом единстве региона пока рано
Новый статус Алматы: кому дали бата на площади Абая?
Что поможет самому большому городу Казахстана сформировать свой уникальный туристский бренд
Микробизнес под микроскопом – государство изучает, но не помогает
Казахстанские ИПшники выживают вопреки системе, придуманной вроде как для них
Как Алматы лишил Алма-Ату еще одного памятника
Репортажи из прошлого
КНР в Центральной Азии: инвестиции или долги?
Китай предлагает региону новую модель экономики
Стабильность ЕНПФ ценой потерь вкладчиков
Пенсионные накопления растут, но почти половина денег по-прежнему работает в минус
Куантай Абдимади: Мужчина имеет право быть слабым
Актер о страхах, ролях и жизни между аулом и большим экраном
Трансформация ШОС – альтернатива «старым правилам»?
Константин Сыроежкин: Необходимо научиться ощущать себя суверенным государством
«Железная дорога в тупике»: как развивается казахстанская логистика
Эксперт о закрытии границ, дефиците вагонов и перспективах железнодорожных перевозок
Когда правительство возьмётся за яйца
Прагматично-патриотическое молодёжное движение издало "Ежедневник строителя Второй Республики" с цитатами президента