
Qazaq Oil-да «Ынтымақтастық күні» өтті – бұл корпоративтік бастама жақсы дәстүрге айналған.
Суретте: Арай Негманова, бас бухгалтер.
- Бұл акция біздің қызметкерлердің күн сайын қандай міндеттерге тап болатынын түсінуге көмектеседі. Бұл командалық рухты нығайтады, жақындатады және жаңа идеялар туғызады, – дейді Qazaq Oil қаржы директоры Жасын ТӘЖКЕЕВ (суретте). - Мысалы, жанармай құю колонкаларындағы ұзын шлангілер арқылы екі жақтан жанармай құю идеясы осындай сапарлардың бірінде пайда болды – және қазірдің өзінде кептеліс мәселесін шешіп отыр.
Ынтымақтастық күні Қазақстан бойынша Qazaq Oil-дың барлық негізгі стансаларында жылына екі рет өткізіледі. Желідегі жұмысқа кеңсе қызметкерлері, филиал директорлары және топ-менеджерлер қосылады. Олар тауарларды орналастырудан бастап клиенттерге кеңес беруге дейінгі барлық міндеттерді орындайды. Қызметкерлердің айтуынша, басшылықтың мұндай белсенділігі бонустар мен KPI-дан кем емес ынталандырады.
Суретте: Владислав Милошенко, салықтық есепке алу, есептілік және бақылау директоры.
- Директорың қасыңда, униформа киіп, қолында жанармай құю пистолетімен тұрып, клиенттерге қызмет көрсетіп, кофе қайнатқанда, бұл шабыттандырады. Бізді тыңдайтынын және құрметтейтінін сеземіз, – дейді Z-313 стансасының менеджері Нұрбол ЕСЕНОВ.
Qazaq Oil-да мұндай сапарлар көлденең байланыстарды орнатуға ғана емес, сонымен қатар процестерді басқа қырынан – клиент пен желілік қызметкердің көзімен көруге көмектеседі деп сенеді.
- Ешқандай есеп клиенттермен және жергілікті командамен тікелей байланысты алмастыра алмайды. Біз үшін, HR-команда ретінде, бұл маңызды ресурс: біз мәдениеттің іс жүзінде қалай жұмыс істейтінін, қызметкерлердің қандай жағдайда екенін, оларды не ынталандыратынын және не кедергі келтіретінін көреміз, – дейді Qazaq Oil HR-директоры Әнуар БЕКНАЗАРОВ.
Топ-менеджменттің «далаға» шығу тәжірибесі жаһандық компаниялар үшін бұрыннан қалыпты жағдайға айналған. Qazaq Oil-да мұндай тәсіл – корпоративтік мәдениеттің және бренд философиясының бір бөлігі. Мұнда күшті клиенттік сервис өз адамдарына – әсіресе стансада клиентті бірінші болып қарсы алатындарға деген назар мен құрметтен басталады деп санайды.
Суретте: Qazaq Oil