Семейдегі ескі көпір құлап түсетін сияқты

2122 просмотров
0
Ратель
Вторник, 18 Мар 2025, 14:00

Бірақ шенеуніктер алаңдауға негіз жоқ дейді

Читайте также
Дүркіреген “Газпром” еді. Тазпром болды…

Семейліктер ескі көпірмен жүруден бас тартып жатыр. Себебі, тозығы жеткен өткелде жарықшақтар пайда болған. Жүргізушілер көлік қозғалысын тоқтатпаса көпір опырылып ортасына түсе ме деп қауіптенеді, деп хабарлайды Информбюро 31.

Ал мәселені шешетін шенеуніктер, керісінше дүрбелең туғызып, түрлі әзіл видео таратып жатқандар жазаланады деп ескертеді. Тіпті полиция тұрғындарға қорқыныш ұялатқан бірнеше жүргізушіге айыппұл салып үлгерген.

- Семейде жарты ғасыр бұрын салынған көпір қазір апатты жағдайда тұр дейді тұрғындар. Тозығы жеткен өткелдің бетондарында саңылаулар пайда болып, бағаналары үгітіліп жатыр. Сондықтан көпірмен өтуге жүргізушілер жүрексініп қалған, - дейді арнаның тілшісі Динара ЕРБОЛҚЫЗЫ.

Әлеуметтік желіде таралған бұл фото семейліктердің үрейін одан сайын үдетті. Көлік иелері бұл жерден айналып өтуге тырысамыз дейді. Жұрт арғы бетке басқа жолдармен жетіп, уақыт жоғалтатын болдық деп күйінеді.

- Әлеуметтік желіде таралған фотосурет бойынша ана трещинаға байланысты қазір ол жолмен жүруді тоқтаттық. Себебі өте қауіпті. Енді күрделі бір ремонттан өткізу керек шығар. Содан кейін барып бірақ жүру керек шығар. Қазір жүруге даже қорқып қалды халықтың бәрі, шыны керек, - дейді Семей қаласының тұрғыны Жарқын ҰЗАҚБАЕВ.

- Аварийное состояние дейді. Мен сол мосттың қасында елу жылдай болды уже тұрып жатқаныма. Бұл мост скоро құлайды. Бірақ ана мост әлі жасалып біткен жоқ. Ертісті жағалап өтеміз бе? Бұл үкімет қайда қарап отырғанын енді кім біледі енді, - дейді Семей қаласының тұрғыны Берік МОЛДАХАНОВ.

Читайте также
Этнограф: қазақта Амал деген мереке жоқ

Қалада тағы бір аспалы көпір бар. Қазір мына жақтан қашқандар сол өткелмен жүруге мәжбүр. Ал мамандар тексеріс жүргізіп, көліктер енді бұрынғыдай төрт жолақпен емес, тек екі жолақпен жүрсін деген шешім шығарыпты.

- Сараптама қорытындысына сәйкес, Семей қаласының әкімдігі мен жол полициясы бірлесіп көпірдегі жүктемені азайту мақсатында жолағын шектеу шешілді және көпірде рұқсат етілген ең жоғарғы массаны белгілеу шарасы қабылданды. Сондықтан қазір көпірдің жағдайы эксплуатацияға жарамды, - деп қояды Абай облысы жолаушылар көлігі және автомобиль жолдары басқармасының басшысы Асхат ЕСЕЕВ.

Шенеуніктер алаңдауға негіз жоқ дейді. Өйткені көпірдің астыңғы құрылғылары ауа райына байланысты қозғалып тұрады деген уәж айтады. Сондықтан көктем мезгілінде сетінеп, саңылау пайда болуы қалыпты жағдай екенін жеткізді. Ал парақшасына әзіл видео салып, көпшілікті шошытқан жандар айыппұл арқалады.

Фото: әлеуметтік желіден.

ТАҚЫРЫПҚА ОЙ ҚОСЫП, ПІКІРІҢІЗБЕН БӨЛІСУ ҮШІН TELEGRAM КАНАЛЫМЫЗ БАР!

Регистрация для комментариев:



Вам отправлен СМС код для подтверждения регистрации.




Депутат мажилиса
Я за стабильность. Именно за настоящую, а не декоративную. Но стабильность – это не когда одних и тех же лиц пересаживают из кресла в кресло. Это не стабильность, это круговорот должностей в природе. Если после такого резонансного скандала люди без публичной оценки, без внятных выводов снова оказываются в системе, это говорит не об устойчивости, а о том, что ответственность у нас всё ещё носит временный характер. Сегодня ушли, завтра вернулись. Стабильность так не строится, - опубликовано на Informburo.kz
Невидимое братство независимой страны
Интервью с Великим Мастером Великой Ложи Казахстана Айдаром Алпысбаевым ко Дню Независимости
Для Казахстана, Кыргызстана и Таджикистана ОДКБ – механизм, призванный предотвращать внутреннюю дестабилизацию
Для Минска ОДКБ выступает институтом, укрепляющим военно-политическое сближение с Москвой
Командный шаг Президента: что меняет назначение Айбека Смадиярова
Впервые во главе внутренней политики оказался кадровый дипломат и медийщик
Повышение Балаевой: гуманитарный блок получает расширенные функции
Назначение министра культуры и информации вице-премьером вписывается в обновлённую архитектуру внутренней политики
КазМунайГаз – аэропорты Казахстана не готовы к переходу на «зелёное» авиатопливо
До чего довели дискуссии вокруг возможного перехода с традиционного авиационного топлива на SAF
Предложить США ничего не могут, а для России и Китая ставки слишком высоки
Экспертная оценка встречи Дональда Трампа с Си Цзиньпином в Южной Корее
Как Кайрат Нуртас провел 10 лет между двумя концертами на стадионе
От вступления в партию «Нур Отан» до свадьбы на Мальдивах и пятнадцати суток ареста
Станет ли озеро Балхаш зоной туризма?
В Карагандинской области создают туристическую индустриальную зону
Кто изгнал стаи ворон из Алматы?
Живописный Казахстан: взгляд Андрея Михайлова
Новый статус Алматы: кому дали бата на площади Абая?
Что поможет самому большому городу Казахстана сформировать свой уникальный туристский бренд
От запрета фонограмм до аттестации школ
Почему гуманитарная реформа рискует остаться на бумаге
КНР в Центральной Азии: инвестиции или долги?
Китай предлагает региону новую модель экономики
КазМунайГаз – аэропорты Казахстана не готовы к переходу на «зелёное» авиатопливо
До чего довели дискуссии вокруг возможного перехода с традиционного авиационного топлива на SAF
Роберт Зиганшин: «У каждого маньяка – своя мелодия»
Автор музыки к нашумевшему сериалу «5:32» о кино, деньгах и вдохновении
Три больших трека в сотрудничестве Казахстана и США
Для казахстанской стороны критически важно, чтобы санкции не были барьером