Көлігін бес минуттан артық қыздырғандарға айыппұл салынады

2403 просмотров
0
Ратель
Среда, 08 Янв 2025, 13:00

Айыппұл салу үшін 5 минуттан астам бейнежазба қажет

Қазақстанда жол қозғалысы ережелері тек жылдамдықты шектеуді ғана емес, экологияға назар аударуды да талап етеді, деп хабарлайды El.kz.

Қыстың аязды күндерінде көлікті алдын ала жылыту – қазақстандықтар үшін әдеттегі жағдай. Алайда экологиялық стандарттар бұл әрекеттің қаншалықты дұрыс екенін қайта қарауды талап етеді. Ұзақ уақыт көлікті жылыту жанармай шығынын арттырып қана қоймай, атмосфераға зиянды заттардың, соның ішінде көміртек тотығының бөлінуіне себеп болады.

Осыған байланысты, Қазақстанда тұрғын үйлердің жанында жұмыс істеп тұрған қозғалтқышпен көлікті 5 минуттан артық тоқтатып қоюға тыйым салынған.

Читайте также
Жылан жылы қазақ халқы үшін тосын өзгеріс болады – этнограф

Ережені бұзғаны үшін:

  • Алғашқы ретте – 5 айлық есептік көрсеткіш (АЕК), яғни 19 660 теңге көлемінде айыппұл салынады;
  • Қайталанған жағдайда – 10 АЕК немесе 39 320 теңге айыппұл төлеу керек.

Айыппұл салу үшін мемлекеттік тіркеу нөмірі, құқықбұзушылық жасалған уақыт пен күні көрсетілген 5 минуттан астам бейнежазба қажет.

Жол қозғалысы ережелерінің 2-бөлімінің 9-тармағына сәйкес, көлік жүргізушісі қауіпсіздік белдігін тағуға, сондай-ақ қауіпсіздік белдігін тақпаған жолаушыларды тасымалдамауға міндетті. Бұл талапты орындамаған жағдайда 5 АЕК көлемінде айыппұл (19 660 теңге) қарастырылған.

Көлікті жылыту немесе қауіпсіздік белдігін тақпау сияқты ұсақ құқықбұзушылықтар елеусіз болып көрінгенімен, айтарлықтай қаржылық шығындарға әкелуі мүмкін.

Фото: pixabay.com.

ТАҚЫРЫПҚА ОЙ ҚОСЫП, ПІКІРІҢІЗБЕН БӨЛІСУ ҮШІН TELEGRAM КАНАЛЫМЫЗ БАР!

Регистрация для комментариев:



Вам отправлен СМС код для подтверждения регистрации.




Министр внутренних дел РК
Назрела необходимость ограничения времени реализации спиртного в развлекательных заведениях. В указанных объектах в опьянении совершено более 1 400 преступлений, в том числе три убийства.
Новый статус Алматы: кому дали бата на площади Абая?
Что поможет самому большому городу Казахстана сформировать свой уникальный туристский бренд
Почему госпрограммы в Казахстане не доживают до конца
К 2025 году национальные проекты снова уходят в «концепции»
Как Алматы лишил Алма-Ату еще одного памятника
Репортажи из прошлого
Судмедэксперты по делу Bek Air: при «тысячекратных перегрузках» человек может выжить
В Алматы продолжаются слушания по делу о катастрофе самолета Fokker-100
КНР в Центральной Азии: инвестиции или долги?
Китай предлагает региону новую модель экономики
Метания правительства: реформа или откат к ручному управлению?
Экстренные меры по стабилизации экономики перечеркивают логику заявленных преобразований
Куантай Абдимади: Мужчина имеет право быть слабым
Актер о страхах, ролях и жизни между аулом и большим экраном
Трансформация ШОС – альтернатива «старым правилам»?
Константин Сыроежкин: Необходимо научиться ощущать себя суверенным государством
«Железная дорога в тупике»: как развивается казахстанская логистика
Эксперт о закрытии границ, дефиците вагонов и перспективах железнодорожных перевозок
Когда правительство возьмётся за яйца
Прагматично-патриотическое молодёжное движение издало "Ежедневник строителя Второй Республики" с цитатами президента