Қарызға батқан қазақстандықтар да автокредит ала алады

1463 просмотров
0
Ратель
Воскресенье, 08 Дек 2024, 15:00

Қаржы нарығын реттеу және дамыту агенттігі отандық автоқұрастырушыларға қолдау көрсетуді ұсынып отыр

Қаржы нарығын реттеуші орган несиеге жаңа немесе ескі машина алғалы жүрген тұрғындарға жеңілдік жасауды ұсынды, деп жазады kolesa.kz.

Читайте также
Мас күйде көлік жүргізген полицияның полковнигі ұсталды

Қазір несие алатын кезде банктер қарыз жүктемесі коэффициентін есептеп, қарызы көп азаматқа несие бермейді.

Бірақ Қаржы нарығын реттеу және дамыту агенттігі банк арқылы машина сатып алғысы келетін тұрғындарға жеңілдік жасап, отандық автоқұрастырушыларға қолдау көрсетуді ұсынып отыр.

Агенттік әзірлеген ереже 2025 және 2026 жылдары мына өнімдерді сатып алған жағдайда қарыз жүктемесі коэффициентін есептеу талабын уақытша тоқтата тұруды көздейді:

  • осы көлік құралын кепілге қойып, жаңа автомобиль алғанда;
  • осы көлік құралын кепілге қойып, машина бағасының 50%-мөлшерінде алғашқы жарна төлеп, жүрген автомобиль алғанда;
  • осы көлік құралын кепілге қойып, 30-50% мөлшерінде алғашқы жарна төлеп, шыққанына үш жыл толмаған автомобиль алғанда.

Құжат жобасына түсініктемеде авторлар ұзақ мерзімді қарыз арқалап жүрген азаматтарға да автомобиль алуға рұқсат беруді ұсынды. Құжатта былай деп жазылған: "Отандық автоөнеркәсіпті қолау және жеңілдікті автонесие шартымен автомобиль сату мақсатында (Президент Әкімшілігінің 2024 жылғы 25 сәуірдегі № 12-18/2041 тапсырмасы) көлік құралы кепілге қойылған несиенің мерзімі өтсе, берешек кепілге қойылған көлік құралын сату арқылы өтеледі. Сондықтан автонесие/микронесиені төлей алмай қалу қаупі аз болады. Оның үстіне көлік құралын КАСКО сақтандырады".

Фото: © Ratel.kz / Айдын Олжаев.

ТАҚЫРЫПҚА ОЙ ҚОСЫП, ПІКІРІҢІЗБЕН БӨЛІСУ ҮШІН TELEGRAM КАНАЛЫМЫЗ БАР!

Регистрация для комментариев:



Вам отправлен СМС код для подтверждения регистрации.




Председатель Национального банка РК
Инфляция во многом у нас складывается из-за того, что слишком много денег в экономике. Соответственно, когда спроса много, а предложений товаров мало, естественно, что растет инфляция либо количество зарубежных товаров.
Константин Сыроежкин: Китай не намерен жертвовать своими национальными интересами
Руководство КНР прекрасно осознает, что некоторые силы «загоняют страну в угол»
Как Кайрат Нуртас провел 10 лет между двумя концертами на стадионе
От вступления в партию «Нур Отан» до свадьбы на Мальдивах и пятнадцати суток ареста
Бигельды Габдуллин: «Мы все в одной лодке»
Президент ПЕН-клуба о деградации общества и страхе власти перед правдой
Катастрофа Fokker-100 авиакомпании Bek Air: кто виноват, если пилоты – герои?
В алматинском суде прошли прения, сегодня состоится оглашение приговора
Кто изгнал стаи ворон из Алматы?
Живописный Казахстан: взгляд Андрея Михайлова
Новый статус Алматы: кому дали бата на площади Абая?
Что поможет самому большому городу Казахстана сформировать свой уникальный туристский бренд
Теперь Минфин знает, кто чем торгует и сколько зарабатывает
Казахстан завершает цифровизацию госфинансов
КНР в Центральной Азии: инвестиции или долги?
Китай предлагает региону новую модель экономики
Казахстан на переезде: мегаполисы растут, регионы пустеют
Миграция стала зеркалом экономических и социальных перемен
Роберт Зиганшин: «У каждого маньяка – своя мелодия»
Автор музыки к нашумевшему сериалу «5:32» о кино, деньгах и вдохновении
«Железная дорога в тупике»: как развивается казахстанская логистика
Эксперт о закрытии границ, дефиците вагонов и перспективах железнодорожных перевозок
Когда правительство возьмётся за яйца
Прагматично-патриотическое молодёжное движение издало "Ежедневник строителя Второй Республики" с цитатами президента