"Қаптаған қытай" Сарыөзектегі тас жолдың быт-шытын шығарды

1761 просмотров
0
Алия АХМЕДИЕВА
Пятница, 19 Июл 2024, 12:00

Ол жолдың жағдайын сенаторлар барып көріп қайтты

Сенаторлар Жанболат ЖӨРГЕНБАЕВ, Закиржан КУЗИЕВ, Амангелді ТӨЛЕМІСОВ және мәжілісмен Жанарбек ӘШІМЖАНОВ Жетісу облысында "Сарыөзек-Көктал" республикалық автомобиль жолының құрылысы барысын тексерді.

Читайте также
Байкерлерді қамшымен сабаған малшылар ұсталды

Өйткені қазір ол жол быт-шыт жағдайда тұр.

Облыс әкімдігінің баспасөз қызметі хабарлағандай, қазіргі уақытта мұнда су өткізгіш құбырлар, түсетін жолдар, екі қабатты асфальтбетон жамылғысы және жиектерді нығайту жұмыстары толығымен аяқталған. Жалпы, бұл жолдың жергілікті тұрғындар үшін әлеуметтік-экономикалық маңызы зор, ол Кербұлақ және Панфилов аудандарының аумағынан өтеді, жалпы ұзындығы 248 км.

Бұл жолдың ұзындығы 23 км болатын учаскесі (қырық бесінші шақырымнан алпыс сегізінші шақырымға дейін) 2024 жылдың соңына дейін аяқталуы тиіс. Депутаттар бұл учаскені қарап шығып, жолдың "иіріліп" жатқан таулы серпантиндегі қауіпті жерлерінде жолды кеңейту қажет екенін атап өтті.

Жергілікті билік өкілдерінің айтуынша, жолдағы үлкен проблемалардың бірі – жүк көліктерінің бақылаусыз өтуі. Сондықтан мұнда тасымалданатын жүктің салмағын өлшейтін арнайы таразылар орнатылады. Бұл асфальт жабынын сақтауға және бюджет қаражатын үнемдеуге мүмкіндік береді деп айтылды.

- Алматы облысы мен Жетісудағы проблемаларды кешенді түрде шешу керек. Сондай-ақ, бұл өзекті мәселелерді жергілікті мәслихаттардың белсенді қатысуынсыз шешу мүмкін емес. Осындай өзекті мәселелердің бірі – жолдарымыздың сапасы. Тағы бір маңызды мәселе – сумен жабдықтау және су үнемдеу. Қазір еліміздің жаңа Су кодексін қабылдау мәселесі белсенді талқылануда.

Бұл тек Қазақстанның немесе Орталық Азияның ғана мәселесі емес, суды ұрпақтарға сақтау – жаһандық проблема. Мұндағы плотинаға келетін болсақ, оның жағдайы қанағаттанарлық, бірақ, әрине, күрделі жөндеусіз болмайды. Алдағы күндері көрші Ақсу, Сарқан және Алакөл аудандарына шығу жоспарлануда. Біз сияқты депутаттар үшін сайлаушыларымыздың қалай өмір сүріп жатқанын түсіну маңызды. Кездесулер барысында көтерілген барлық мәселелерді біз назарға алып, жауапты тұлғаларға жеткіземіз, - деп атап өтті сенатор Амангелді Төлемісов.

Фото: © Ratel.kz / Әлия Ахмедиева.

ТАҚЫРЫПҚА ОЙ ҚОСЫП, ПІКІРІҢІЗБЕН БӨЛІСУ ҮШІН TELEGRAM КАНАЛЫМЫЗ БАР!

Регистрация для комментариев:



Вам отправлен СМС код для подтверждения регистрации.




Председатель Национального банка РК
Инфляция во многом у нас складывается из-за того, что слишком много денег в экономике. Соответственно, когда спроса много, а предложений товаров мало, естественно, что растет инфляция либо количество зарубежных товаров.
Константин Сыроежкин: Китай не намерен жертвовать своими национальными интересами
Руководство КНР прекрасно осознает, что некоторые силы «загоняют страну в угол»
Как Кайрат Нуртас провел 10 лет между двумя концертами на стадионе
От вступления в партию «Нур Отан» до свадьбы на Мальдивах и пятнадцати суток ареста
Лимоны под снегом: пенсионеры из ВКО в морозы выращивают экзотические фрукты и цветы
Недалеко от Усть-Каменогорска супруги Земляные создали настоящий оазис
Дело о крушении Fokker-100 Bek Air: хозяин дома признал свою вину
Однако он подлежит освобождению от уголовной ответственности согласно сроку давности
Кто изгнал стаи ворон из Алматы?
Живописный Казахстан: взгляд Андрея Михайлова
Новый статус Алматы: кому дали бата на площади Абая?
Что поможет самому большому городу Казахстана сформировать свой уникальный туристский бренд
Спасут ли экономику иностранные инвестиции или создадут «два Казахстана»?
Иностранцы получают «зеленый коридор» на 25 лет, а отечественные компании вынуждены выживать
КНР в Центральной Азии: инвестиции или долги?
Китай предлагает региону новую модель экономики
Средняя дивидендная доходность по рынку в Казахстане удвоилась в 2025 году
Почему активизировались инвесторы?
Роберт Зиганшин: «У каждого маньяка – своя мелодия»
Автор музыки к нашумевшему сериалу «5:32» о кино, деньгах и вдохновении
«Железная дорога в тупике»: как развивается казахстанская логистика
Эксперт о закрытии границ, дефиците вагонов и перспективах железнодорожных перевозок
Когда правительство возьмётся за яйца
Прагматично-патриотическое молодёжное движение издало "Ежедневник строителя Второй Республики" с цитатами президента