Қытай күзде Қырғызстан мен Өзбекстан арқылы өтетін теміржол құрылысын бастайды

1452 просмотров
0
Ратель
Четверг, 09 Мая 2024, 16:00

Қырғызстан өз аумағы арқылы тауарлар транзитінен жыл сайын шамамен 200 млн доллар алады

Қытай-Қырғызстан-Өзбекстан теміржолының құрылысы осы жылдың қазан айында басталады. Бұл туралы Қырғызстан президенті Садыр ЖАПАРОВ мәлімдеген.

Жапаров қазіргі таңда Қырғызстанның логистикасы тұйық мемлекет екенін, елдің әлемге Қазақстан мен Ресей теміржолдары арқылы шығып жүргенін айтқан.

"Темір жол салынса, біз әлемге шыға аламыз. Бұл біздің өз жолымыз болады дегенді білдіреді", – деген Садыр Жапаров.

Ол сонымен бірге Қырғызстан, Қытай және Өзбекстан бұл жобаны ілгерілету үшін тиісті шаралар атқарып жатқанын айтқан, деп жазады kursiv.media.

Жоспарланған теміржол Қытай мен Орталық Азияны байланыстырады. Одан әрі Еуропа мен Парсы шығанағы елдеріне жаңа көлік бағыттары ашылмақ. Атап айтқанда бұл бағыт Қытай мен Өзбекстанның теміржол желілерін Қырғызстан арқылы, содан кейін Түрікменстан, Иран және Түркия арқылы Еуропаға қосады. Ұзындығы 454 шақырым болатын бағыт Қытай Қашқарынан Торугарт, Нарын және Жалал-Абад арқылы өзбек шекарасына дейін өтеді.

Читайте также
"Өзатом": Өзбекстан АЭС-ке қатысты Ресеймен түпкі шешім қабылданған жоқ

Бұл теміржолды Қытайдың China State Railway Group Co.Ltd компаниясының көмегімен салынады.

Айта кетейік бұл темір жол құрылысы өткен жылдың күзінде басталуы керек болған. Бірақ Бейжің, Бішкек және Ташкент қаржыландыру үлесі жайлы келісе алмағаны себепті құрылыс кейінге шегерілген.

Жобаның құны – 1,34 млрд долларды құрайды. Қырғызстанның бұл магистралды қаржыландырудың өзіндік көздері болмағандықтан, құрылыс ҚХР ақшасына жүргізіледі деп болжануда.

"Жоба дайын. Бірақ Бейжің, Бішкек және Ташкент қаржыландыру үлесі туралы әлі келісе алмаған. Бұл ұзаққа созылуы мүмкін. Қырғызстан мен Өзбекстанда жобаны қаржыландыруға ақша жоқ", - деген трансевразиялық тасымалдау жөніндегі халықаралық үйлестіру кеңесінің Бас хатшысы Геннадий БЕССОНОВ.

Алдын ала бағалау бойынша, Қырғызстан өз аумағы арқылы тауарлар транзитінен жыл сайын шамамен 200 млн доллар алады.

Фото: kursiv.media.

ТАҚЫРЫПҚА ОЙ ҚОСЫП, ПІКІРІҢІЗБЕН БӨЛІСУ ҮШІН TELEGRAM КАНАЛЫМЫЗ БАР

Регистрация для комментариев:



Вам отправлен СМС код для подтверждения регистрации.




Министр внутренних дел РК
Назрела необходимость ограничения времени реализации спиртного в развлекательных заведениях. В указанных объектах в опьянении совершено более 1 400 преступлений, в том числе три убийства.
Новый статус Алматы: кому дали бата на площади Абая?
Что поможет самому большому городу Казахстана сформировать свой уникальный туристский бренд
Почему госпрограммы в Казахстане не доживают до конца
К 2025 году национальные проекты снова уходят в «концепции»
Как Алматы лишил Алма-Ату еще одного памятника
Репортажи из прошлого
Судмедэксперты по делу Bek Air: при «тысячекратных перегрузках» человек может выжить
В Алматы продолжаются слушания по делу о катастрофе самолета Fokker-100
КНР в Центральной Азии: инвестиции или долги?
Китай предлагает региону новую модель экономики
Мечты казахстанцев о квадратных метрах «уходят» в область фантастики
Разбираемся к чему приведет повышение базовой ставки до 18%
Куантай Абдимади: Мужчина имеет право быть слабым
Актер о страхах, ролях и жизни между аулом и большим экраном
Трансформация ШОС – альтернатива «старым правилам»?
Константин Сыроежкин: Необходимо научиться ощущать себя суверенным государством
«Железная дорога в тупике»: как развивается казахстанская логистика
Эксперт о закрытии границ, дефиците вагонов и перспективах железнодорожных перевозок
Когда правительство возьмётся за яйца
Прагматично-патриотическое молодёжное движение издало "Ежедневник строителя Второй Республики" с цитатами президента