
Бір жылда екі рет қымбаттады
Қазақстандықтар Tele2/Altel ұялы байланыс тарифтерінің негізсіз 1 000 теңгеге қымбаттап кеткеніне және Beeline операторының “Үйдегі интернет” тарифінің қымбаттауына жаппай шағымданып жатыр. Желі қолданушылары қызмет көрсету сапасы мен бағасының өсуіне байланысты наразылықтарын белсенді түрде бөлісіп жатыр, деп жазады Stan.kz.
“Интернет өте нашар ұстайды”
Алматылық тұрғын Қуаныш соңғы жылдары интернеттің сапасы нашарлап бара жатқанын айтып, бұл жағдайға алаңдаулы. Тұрғынның айтуынша, әсіресе кешкі уақытта Tele2/Altel желісінің байланысы мүлдем қолжетімсіз болып қалады. Ал операторлар интернет тарифтерін қымбаттатуды жалғастырып жатыр.
“Интернеттің сапасы жылдан жылға төмендеп барады. Кей кездері мүлде ұстамай қалады, әсіресе кешке қарай. Осындай жағдайда тариф бағасын көтеру мүлде орынсыз деп ойлаймын. Менің тарифім қазір 6 300 теңгеге дейін қымбаттады. Бұған дейін 5090 теңге төлеп жүргенмін. Айырмашылық кәдімгідей. Бірақ сапасы сол қалпы, жақсару байқалмайды. Мен үшін бұл өте тиімсіз, себебі күндіз жұмыста, үйде Wi-Fi қолданып жүрмін. Сыртта жүрген кезде де тұрақты интернет байланысын пайдалана алмаймын. Сондықтан арзан тарифі бар басқа операторға ауысуды ойлап жүрмін”, - дейді Қуаныш.
Қуаныш интернет операторлары тұтынушылардың жағдайын ескеріп, бағаны өсірмей, керісінше, қызмет сапасын жақсартуға назар аударуы керек деп санайды. Оның айтуынша, бір жылда тариф бағасы екі рет көтерілген.
“Қазір бәрі қымбаттап жатыр, бірақ сапа өзгермесе, қымбатшылықтың қандай пайдасы бар? Егер баға өссе, соған сай қызмет те жақсаруы керек емес пе?” - деп өз ойын білдірді.
Фото: pixabay.com.
ТАҚЫРЫПҚА ОЙ ҚОСЫП, ПІКІРІҢІЗБЕН БӨЛІСУ ҮШІН TELEGRAM КАНАЛЫМЫЗ БАР!