Депутаттар көлікті техникалық байқаудан өткізу міндетін алып тастауды ұсынды

2132 просмотров
0
Ратель
Среда, 19 Янв 2022, 17:45

Олардың ойынша, бұл талап автобус, жүк көліктері мен такси үшін сақталуы шарт

Қазақстан халық партиясының мәжілістегі фракциясы үкіметке депутаттық сауал жолдап, көлік құралдарын техникалық байқаудан өткізу міндетін алып тастауды ұсынды, деп хабарлайды Sputnik Қазақстан.

Читайте также
"Яндекс.Таксиге" қатысты тергеу басталды

Депутат Айқын Қоңыровтың айтуынша, Қазақстанда жыл сайын 2,7 миллион көлік техникалық байқаудан өткізіледі. Көлік жүргізушілері әрбір акт үшін 5 000 теңге төлейді. Осы саладағы жылдық табыстың көлемі, шамамен, 7-13 миллиард теңгені құрайды.

"Оны бәсекелес салаға беріп, техникалық байқау жасайтын жеке меншік станциялар желісін ашса да, одан өту тәртібі формалды және жемқорлық қаупі жоғары болып отыр", - деді Қоңыров.

Осы орайда мәжілісмен өткен жылы ұсталған ұйымдасқан қылмыстық топты еске алды. Оған көлік комитетінің лауазымды тұлғалары жетекшілік еткен. Республика бойынша 28 жалған фирма ашылып, 260 мың диагностикалық карта қолдан жасалды. Осылайша, шенеуніктер және олардың сыбайластары техникалық байқаудан 1 миллиард теңге көлемінде заңсыз табыс тапқан. Ал фирмалар орналасқан жерде қажетті техникалық құрал-жабдықтар да болмады.

"Осылайша шенеуніктер осы саладағы жемқорлықпен күресудің орнына оған өздері басшылық еткен. Бүгінде техникалық байқаудың формалды шараға айналғанын айтуға болады. Халық болса, оған ақша шығарады. Жемқорлық болғаннан кейін техникалық байқау көлік иесі мен қозғалыстың басқа қатысушыларының қауіпсіздігіне айтарлықтай әсер етпейді. Экологиялық қауіпсіздкті де қамтамасыз етпейді", - деп атап өтті Қоңыров.

Осыған байланысты Қазақстан халық партиясының депутаттары техникалық байқаудан өту міндетін алып тастауды ұсынып отыр. Олардың ойынша, бұл талап автобус, жүк көліктері мен такси үшін сақталуы шарт.

Фото: Depositphotos.

Регистрация для комментариев:



Вам отправлен СМС код для подтверждения регистрации.




Председатель Национального банка РК
Инфляция во многом у нас складывается из-за того, что слишком много денег в экономике. Соответственно, когда спроса много, а предложений товаров мало, естественно, что растет инфляция либо количество зарубежных товаров.
Константин Сыроежкин: Китай не намерен жертвовать своими национальными интересами
Руководство КНР прекрасно осознает, что некоторые силы «загоняют страну в угол»
Как Кайрат Нуртас провел 10 лет между двумя концертами на стадионе
От вступления в партию «Нур Отан» до свадьбы на Мальдивах и пятнадцати суток ареста
Петр Своик: «Мы не опаздываем, но пора действовать»
Эксперт о реформе Токаева, ошибках прошлого и о строительстве новой политической системы
Катастрофа Fokker-100 авиакомпании Bek Air: кто виноват, если пилоты – герои?
В алматинском суде прошли прения, сегодня состоится оглашение приговора
Кто изгнал стаи ворон из Алматы?
Живописный Казахстан: взгляд Андрея Михайлова
Новый статус Алматы: кому дали бата на площади Абая?
Что поможет самому большому городу Казахстана сформировать свой уникальный туристский бренд
Теперь Минфин знает, кто чем торгует и сколько зарабатывает
Казахстан завершает цифровизацию госфинансов
КНР в Центральной Азии: инвестиции или долги?
Китай предлагает региону новую модель экономики
Казахстан на переезде: мегаполисы растут, регионы пустеют
Миграция стала зеркалом экономических и социальных перемен
Роберт Зиганшин: «У каждого маньяка – своя мелодия»
Автор музыки к нашумевшему сериалу «5:32» о кино, деньгах и вдохновении
«Железная дорога в тупике»: как развивается казахстанская логистика
Эксперт о закрытии границ, дефиците вагонов и перспективах железнодорожных перевозок
Когда правительство возьмётся за яйца
Прагматично-патриотическое молодёжное движение издало "Ежедневник строителя Второй Республики" с цитатами президента