Депутаттар көлікті техникалық байқаудан өткізу міндетін алып тастауды ұсынды

2118 просмотров
0
Ратель
Среда, 19 Янв 2022, 17:45

Олардың ойынша, бұл талап автобус, жүк көліктері мен такси үшін сақталуы шарт

Қазақстан халық партиясының мәжілістегі фракциясы үкіметке депутаттық сауал жолдап, көлік құралдарын техникалық байқаудан өткізу міндетін алып тастауды ұсынды, деп хабарлайды Sputnik Қазақстан.

Читайте также
"Яндекс.Таксиге" қатысты тергеу басталды

Депутат Айқын Қоңыровтың айтуынша, Қазақстанда жыл сайын 2,7 миллион көлік техникалық байқаудан өткізіледі. Көлік жүргізушілері әрбір акт үшін 5 000 теңге төлейді. Осы саладағы жылдық табыстың көлемі, шамамен, 7-13 миллиард теңгені құрайды.

"Оны бәсекелес салаға беріп, техникалық байқау жасайтын жеке меншік станциялар желісін ашса да, одан өту тәртібі формалды және жемқорлық қаупі жоғары болып отыр", - деді Қоңыров.

Осы орайда мәжілісмен өткен жылы ұсталған ұйымдасқан қылмыстық топты еске алды. Оған көлік комитетінің лауазымды тұлғалары жетекшілік еткен. Республика бойынша 28 жалған фирма ашылып, 260 мың диагностикалық карта қолдан жасалды. Осылайша, шенеуніктер және олардың сыбайластары техникалық байқаудан 1 миллиард теңге көлемінде заңсыз табыс тапқан. Ал фирмалар орналасқан жерде қажетті техникалық құрал-жабдықтар да болмады.

"Осылайша шенеуніктер осы саладағы жемқорлықпен күресудің орнына оған өздері басшылық еткен. Бүгінде техникалық байқаудың формалды шараға айналғанын айтуға болады. Халық болса, оған ақша шығарады. Жемқорлық болғаннан кейін техникалық байқау көлік иесі мен қозғалыстың басқа қатысушыларының қауіпсіздігіне айтарлықтай әсер етпейді. Экологиялық қауіпсіздкті де қамтамасыз етпейді", - деп атап өтті Қоңыров.

Осыған байланысты Қазақстан халық партиясының депутаттары техникалық байқаудан өту міндетін алып тастауды ұсынып отыр. Олардың ойынша, бұл талап автобус, жүк көліктері мен такси үшін сақталуы шарт.

Фото: Depositphotos.

Регистрация для комментариев:



Вам отправлен СМС код для подтверждения регистрации.




Министр внутренних дел РК
Назрела необходимость ограничения времени реализации спиртного в развлекательных заведениях. В указанных объектах в опьянении совершено более 1 400 преступлений, в том числе три убийства.
Новый статус Алматы: кому дали бата на площади Абая?
Что поможет самому большому городу Казахстана сформировать свой уникальный туристский бренд
Микробизнес под микроскопом – государство изучает, но не помогает
Казахстанские ИПшники выживают вопреки системе, придуманной вроде как для них
Как Алматы лишил Алма-Ату еще одного памятника
Репортажи из прошлого
Судмедэксперты по делу Bek Air: при «тысячекратных перегрузках» человек может выжить
В Алматы продолжаются слушания по делу о катастрофе самолета Fokker-100
КНР в Центральной Азии: инвестиции или долги?
Китай предлагает региону новую модель экономики
Метания правительства: реформа или откат к ручному управлению?
Экстренные меры по стабилизации экономики перечеркивают логику заявленных преобразований
Куантай Абдимади: Мужчина имеет право быть слабым
Актер о страхах, ролях и жизни между аулом и большим экраном
Трансформация ШОС – альтернатива «старым правилам»?
Константин Сыроежкин: Необходимо научиться ощущать себя суверенным государством
«Железная дорога в тупике»: как развивается казахстанская логистика
Эксперт о закрытии границ, дефиците вагонов и перспективах железнодорожных перевозок
Когда правительство возьмётся за яйца
Прагматично-патриотическое молодёжное движение издало "Ежедневник строителя Второй Республики" с цитатами президента