![](https://imagesratel.kz/cdn/innermain/i/2025/February/11/231dcbc6637466dd9c5e0817a580345dd025f6eb.jpeg)
Табысты және тек өркендей беретін бизнесті бастау жолы
Бірегей бренд: жанармай бекетінен ірі франшизаға дейін
Q-Cafe – қазақстандықтарға әбден таныс бренд болды. Басында бұл кофехана Qazaq Oil жанармай құю станцияларының бөлігі болып, клиенттеріне сапалы сусындар мен тағамдар ұсынған. Көп ұзамай Q-Cafe жанармай бекетінен шығып, бөлек франшизаға айналды. Бүгінде бұл қоғамдық тамақтану саласына кіруді көздейтін кәсіпкерлер үшін тамаша мүмкіндік.
Өсім мен кеңею
2024 жылы компания ассортиментін айтарлықтай кеңейтіп, авторлық шай, кофе сусындары, лимонад, смузи мен сүтті коктейльдер ұсынатын болды. Бұл брендтің тартымдылығын арттыра түсіп, келушілер санын көбейтті және айналым мен табыстың өсуіне ықпал етті. 2024 жылы Q-Cafe желісіндегі нүктелерде 4 миллион шыныаяқ кофе және 2 миллион хот-дог сатылды.
Сонымен қатар, Q-Cafe мәзірге жаңа өнімдерді енгізіп қана қоймай, инновациялық шешімдерді де дамытып келеді. Өзіңе-өзің қызмет көрсетуге арналған вендинг модульдері мен жаңа буынды кофемашиналар орнатылуда. Бұл технологиялар қызмет көрсету жылдамдығын арттырып, сусындардың сапасын жақсартуға мүмкіндік береді.
Q-Cafe франшизасы – кәсіпкерлер үшін тиімді мүмкіндік
Q-Cafe франшизасы – кәсіпкерлерге арналған бірегей ұсыныс. Бұл бизнестің тиімділігін арттыратын негізгі факторлардың бірі – компания тарапынан көрсетілетін қолдау: жоғары сапалы жабдықтар, қажет азықты тұрақты жеткізу және бизнес үдерістеріне қатысты кеңестер беру.
Бұдан бөлек, франчайзилер Melitta және Greno Distributions сынды брендтің эксклюзивті серіктестерімен жұмыс істеу мүмкіндігіне ие болады. Бұл серіктестіктер жабдықтың үздіксіз жұмыс істеуін және сапалы ингредиенттерді жеткізуді қамтамасыз етеді.
Компания немістің Melitta XT6 кофемашиналарын пайдаланады. Бұл құрылғылар тұрақты түрде сапалы кофе дайындауға мүмкіндік беріп, сусын әзірлеу уақытын үнемдеуге көмектеседі. Сонымен қатар, жабдықтың ыңғайлы интерфейсі қызметкерлердің жұмысын жеңілдетеді.
Одан бөлек, серіктестерге арналған клиенттерге бейілділік бағдарламасы мен маркетингтік қолдау тұрақты келушілер ағынын арттырып, бизнесті минималды шығындармен дамытуға көмектеседі. Бағдарлама аясында cross-сатылымдар жүйелі түрде енгізіліп, табысты одан әрі арттыруға ықпал етеді.
Франшиза форматтарының көптігі
Компания франшизаның бірнеше форматын ұсынады, олардың әрқайсысы кәсіпкердің қажеттіліктері мен қаржылық мүмкіндіктеріне қарай бейімделе алады:
- Өзіне-өзің қызметін көрсететін вендинг модулі. Бұл – сауда орталықтары, вокзалдар, әуежайлар сияқты халық көп шоғырланған орындарға орнатуға арналған шағын автомат. Бұл форматтың рентабельділігі 60%-ға дейін жетуі мүмкін, ал өзін-өзі ақтау мерзімі – 10 айдан басталады.
- Сауда орталығындағы төбел. Кішкентай, бірақ тиімді сауданың орны, ол халық көп жүретін сауда орталықтарында тұрады. Бұл форматтың рентабельділігі – 22%-дан жоғары, ал өзін-өзі ақтау мерзімі – 13 айдан басталады.
- Кофейня. Тағамдану қызметін толық қамтамасыз ететін, ауданы 50 м²-ден асатын кафе. Әдетте, мұндай орындар ғимараттың бірінші қабатында немесе жеке тұрған ғимаратта орналасады. Кофейняның рентабельділігі – 18%-дан жоғары, ал өзін-өзі ақтау мерзімі – 20 айдан басталады.
- Бистро. Жеңіл әрі жайлы атмосферасы бар шағын мейрамхана, дәмді әрі қолжетімді тағамдар ұсынады. Бұл форматтың рентабельділігі – 15%-дан жоғары, ал өзін-өзі ақтау мерзімі – 20 айдан басталады.
Серіктестер алатын артықшылықтар
- Географиялық жақындығы. Q-Cafe франшизасы Қазақстанның барлық аймақтарында желіні белсенді дамытып келеді. Франчайзи өз бизнесі үшін ыңғайлы орынды таңдай алады, бұл тәуекелдерді азайтып, клиенттерге де қолжетімді болады.
- Операциялық шығындардың аздығы. Оңтайландырылған бизнес-процестер мен технологияларды тиімді пайдалану операциялық шығындарды едәуір төмендетеді.
- Маркетингтік қолдау. Франчайзилерге брендті ілгерілету, жарнамалық акцияларды ұйымдастыру және басқа да маркетингтік іс-шаралар бойынша көмек көрсетіледі, бұл жаңа клиенттерді тартуға және табыс айналымын арттыруға мүмкіндік береді.
- Кешенді қолдау. Франчайзилерге қажетті барлық ақпарат, есептеулер және өнімдерді дайындау бойынша нұсқаулықтар беріледі, бұл бизнесті іске қосу мен жүргізу үдерісін жеңілдетеді.
- Рентабельдік және өзін-өзі ақтау. Бизнес форматына байланысты франчайзилер 15%-дан 60%-ға дейінгі рентабельдіке жете алады, ал өзін-өзі ақтау мерзімі 10 айдан 20 айға дейін болады.
Q-Cafe франшизасы қоғамдық тамақтану саласында өз бизнесін бастағысы келетін, бірақ тәжірибесі немесе көп ақшасы жоқ кәсіпкерлер үшін тамаша мүмкіндік ұсынады. Франчайзинг жүйесі, жан-жақты қолдау және сұранысқа ие өнімдер табысты бизнесті бастау үшін мінсіз жағдай жасайды.
Фото: Qazaq Oil.
ТАҚЫРЫПҚА ОЙ ҚОСЫП, ПІКІРІҢІЗБЕН БӨЛІСУ ҮШІН TELEGRAM КАНАЛЫМЫЗ БАР!